måndag 5 december 2011

Star Wars

Jag kunde inte tro mina ögon när jag öppnade dagens boksändning till bibblan! Årets julklapp var med!


Jag kan inte tänka mig något bättre att ge till en Star Wars fan i julklapp. Om man till äventyrs har glömt hur Jar Jar Binks tunga låter eller ljudet när Han Solo skär upp magen på Tauntaunen (den där strutsliknande varelsen som Han solo stoppar in Luke Skywalker i när han nästan har frusit till döds på isplaneten) så finns här unika möjligheter att friska upp minnet.

Själva boken är tjock och välfylld med bilder från filmerna. Den är skriven av J. W. Rinzler och bygger på intervjuer med Star Warsfilmernas ljudtekniker Ben Burtt. Det finns en ljudmodul med i boken som gör att man enkelt kan lyssna på ljudeffekterna.

Det roliga med Star Wars är att det har funnits så länge att entusiasterna är i så många olika åldrar. Passar kanske hela släkten…

/Laine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar